23 Şubat 2013

Evde ek iş Yapmak istiyorum


Genel olarak ev hanımları evde iş, evde ek iş yapmak istiyorum diyerek evde internetin başına otururlar ve Google de evde ek iş diye arama yaparlar.
Pekçok siteyi tabiri caizse süzgeçten geçirirler ve çoğunluklada elleri boş olarak tekrar evdeki rutin işlerine dönerler.
Çünkü internette kendilerine göre evde yapacak bir iş bulamazlar.
Halbuki şuanda bile elinizin altında bulunan fırsattan haberiniz bile yok...
Evet hanımlar bugün ben size dahiyane bir buluş olarak evde para kazanacağınızı söylemeyeceğim.Sadece elinizin altındaki bu fırsattın farkına varmanızı sağlayacağım.

Peki nedir bu fırsat? dediğinizi duyar gibiyim.
Sıkı durun söylüyorum;
Şuanda kullandığınız bilgisayarınız ve internet!
Bugün günümüzde 40 milyon dan fazla internet kullanıcısı bulunuyor ve binlerce kişide evde internetten para kazanıyor.Bizim bunlardan haberimiz bile yok...
Aşağıda hürriyet gazetesindeki internetten evde ek iş yaparak para kazanma konusundaki habere bi göz atın.
Resmi büyütmek için üstüne tıklayın
Evet pekçok evhanımı evde ek iş olarak internetten anketörlük yaparak para kazanıyor.
Bu iş anket firmaları tarafında mail adresinize gönderilen anket formlarını doldurmaktan ibaret.Mail adresinize gelen anketleri dolduruyorsunuz ve bir tıkla tekrar doldurduğunuz anketi gönderiyorsunuz ve doldurduğunuz anket başına belli bir miktar para kazanıyorsunuz.
Bu işin püf noktası ise ne kadar çok anket dodurursanız kazancınızda o oranda artıyor.
Günümüzde pekçok firma piyasadaki ürünleri yada piyasaya çıkaracakları yeni ürünler hakkında bilgi toplamak gereği duyuyorlar.Bunuda internet vasıtası ile anket doldurtuyorlar ve bunun karşılığındada belli bir miktar ücret ödüyorlar.Yani işin mantığı kısaca bu şekilde.
Evde ek iş yapmak istiyorum diyenlere bir alternatif olarak değerlendirebilirler.
Bu iş ile ilgili detaylı bilgiyi Anket Doldur Para Kazan adlı yazımızdan edinebilirsiniz.
Bu yazımızda evde ek iş olarak yapabileceğiniz anket doldurarak para kazanma konusunu paylaştım.Bir önceki İşkur iş ilanları yazımızda iş ilanları bulunmaktadır.


Evde ek iş yapmak istiyorum ile ilgili aramalar; evde ek iş arıyorum, ek iş yapmak istiyorum izmir, ek iş yapmak istiyorum ankara,evde iş yapmak istiyorum bursa,

9 yorum:

  1. MERABA BÖYLE İŞ İMKANLARI YARATTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BENDE BU İMKANDAN YARALANMAK İSTİYORUM BANADA İŞ İMKNI VERİRSENİZ ÇOK SEVİNRİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok yazdım heryere evde iş arıyorum dıye hepsı yalan oldu ne arayan var ne soran dıyordum sonra bır iş buldum acaba yapabılırmıyım dedım denedım gercekten kazanclı bır iş yoksa evde kucuk cocumvar hayattta ugrasmazdım https://www.facebook.com/pages/Turkob%C4%B1r/498141173564806 tıklayın msj atın

      Sil
  2. Bende evde ek iş yapmak istiyorum.yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde anket doldurarak ek iş yapabilirsiniz.Anket işi ile ilgili detaylı bilgiyi Evde Anket Doldur Para Kazan adlı yazımızdan öğrenebilirsiniz

      Sil
    2. bende cok yazdım heryere evde iş arıyorum dıye hepsı yalan oldu ne arayan var ne soran dıyordum sonra bır iş buldum acaba yapabılırmıyım dedım denedım gercekten kazanclı bır iş yoksa evde kucuk cocumvar hayattta ugrasmazdım https://www.facebook.com/pages/Turkob%C4%B1r/498141173564806 tıklayın msj atın

      Sil
  3. bende cok yazdım her yere evde iş arıyorum dıye hepsı yalan oldu ne arayan var ne soran dıyordum sonra sizin bu anket işi tavsiyenize uydum ve şimdi evde anketörlük yapıyorum acaba yapabılırmıyım dedım denedım gercekten kazanclı bır iş yoksa evde kucuk cocum var onunlailgileniyorum üstünde durulursa daha fazla kazanılır

    YanıtlaSil
  4. bende ekş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Evde ek iş yapmak istiyorum diyen hanımları sitemize bekliyoruz.Evinizin konforunda kendinize göre bir iş belirleyerek hemen çalışmaya başlayabilir ve ek iş yaparak çok güzel paralar kazanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Boncuk işi Çorap iplik kesme elimden heriş gelir evde yaparım

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız aradığınız işi daha çabuk bulabilirsiniz.Evde iş imkanı.com