02 Mart 2013

Anket Doldur Para Kazan

anket doldur para kazanEv hanımları için evde iş imkanı olan anket doldur para kazan yöntemi ile artık pekçok ev hanımı bu yolla evde para kazanıyor.

Ev hanımları ençok evde Yazı yazarak para kazanma ve Anket doldur para kazan yöntemlerini tercih ediyor.Çünkü artık hepimizin evinde bir bilgisayar ve internet var.İnternetten para kazanmak ise bugün evde ek iş yapmak isteyenlere çok güzel iş imkanları vermekte.

Peki anket doldurarak nasıl para kazanılır?

Bildiğiniz gibi pekçok firma piyasadaki ürünleri hakkında yada yeni çıkaracağı bir ürün hakkında komuoyu araştırması yapma ihtiyacı hissediyor.İşte bu ünlü firmalar anketlerini anket şirketleri tarafından yaptırıyorlar.Anket şirketleride bu anketleri doldurtmak için anketörlere yani bize ihtiyaç duyuyorlar.
Dolayısı ile de doldurduğunuz anket başınada belli bir miktar ücret ödüyorlar.

Gerçekten çok kolay ve zevkli bir iş.Fakat anket doldurarak zengin olamazsınız bunu öncelikle söyleyeyim, fakat Evde ek iş olarak tavsiye edebilirim.Ayda 200 ila 800 lira gibi bir kazanç sağlarsınız.
Aslında asgari ücretin 750 tl olduğunu düşünürseniz az bi para değil öyle değil mi? :)

Anket doldur para kazan işine başlamak için ilk olarak anket firmalarına kayıt oluyorsunuz.Kayıt olduğunuz bu firmalar sizin kayıt olurken verdiğiniz e-mail adresinize anket gönderiyorlar.Sizde bu anketleri doldurarak bir tıkla tekrar gönderiyorsunuz.

Evde boş vaktinizde 1-2 saatinizi ayırarak mail adresinize gelen anketleri doldurarak evde ek iş olarak düşünebilirsiniz.
Bunun için anket firmalarının bulunduğu ve bu işe nasıl başlayacağınızı öğrenmek için bir anket listesi temin etmeniz yeterli.
Güvenli anket doldurtan firmaların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Doldurduğunuz anket başına kazandığınız kazançlar banka hesabınıza ay sonunda yatırılır.İnanın banka hesabınızdaki bu parayı görmek insana büyük mutluluk veriyor.Sizede anketörlük yaparak kazandığınız paraları gönlünüzce harcamak kalıyor.
Hemen başlamak için yada detaylı bilgiyi Anket doldur para kazan sitesinden alabilirsiniz


8 yorum:

  1. merhaba bende anket doldurarak para kazanmak istiyorum ... beni bu konuda biraz aydınlatırmısınız...??

    YanıtlaSil
  2. Sizinle paylaşmak istediğim bir konu var ben haftanın sadece 3 günü çalışıyorum ve diğer günlerimi de ek gelir sağlayan bir iş ile uğraşmak istiyorum. Sayfanız da gördüklerim dikkatimi çekti fakat blogunuz da ki yazıları okurken iki şey dikkatimi çekti bir kitabı satın alıp da anket doldurma iki maile gelen anketleri doldurmak ben bunların ikisini de yaparım fakat pek güven konusu yok ilk defa böyle birşey yapacağım ben bu yüzden ne kadar iyi olabilir ya da ne kadar güvenilir olabilir bu konu da bir fikrim yok açıkcası bu konularda bana yardımcı olabilirseniz eğer ben boş günlerim de anket doldur para kazan işi yapmaktan dan mutluluk duyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve hanım anket işi şu şekilde;
      1-) İlk olarak bahsi geçen e-kitabı bilgisayarınıza indiriyorsunuz.Sonra bu anket listesindeki (200 den fazla) anket doldurtan firmalara üye oluyorsunuz.

      2-) Üye olduğunuz firmalar sizin mail adresinize anketler gönderiyorlar.

      3-)Siz bu anketleri doldurarak bir tıkla geri gönderiyorsunuz.

      4-)Doldurduğunuz anket başına belli bir miktar ücret alıyorsunuz.Kazancınızı banka hesabınıza isteyebilirsiniz.

      Herhangi bir taahhütte bulunmuyorsunuz. Gelen anketleri ister doldurursunuz istemezseniz doldurmazsınız.Yani güvensizlik söz konusu değil!

      Detaylar için> Merak Edilenler bölümüne bakınız

      Sil
  3. mrb kolay gelsin öncelikle bende bir ev hanımıyım ve bütn günüm internete geçio bana bu anket doldurma işinden bahsedermsnz biras ve ne yapmam gerektnini

    YanıtlaSil
  4. Ev hanımıyım. 3 çocuk annesiyim. Bu site sayesinde öğrendiğim anket doldurma işine alışmam biraz zor oldu fakat şuan evin ihtiyaçlarını çok rahat bir şekilde buradan karşılayabiliyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende evde para kazanmak istiyorum eve bir katkim olsun istiyorum nergissutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Banada yardimci olunuz lütfen bende yapmak istyrm bu isi bilen biri bna facebook dan ulassin allah rizasi için facebook adrsm tnr-dyg@hotmail.com bekliyrm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anket işi yapıyorum ayda 500 600 lira filan bir kazancım oluyor az ama en azında elime bir harçlık oluyor size de bu işi tavsiye edebilirim.size benim bu işe başladığım sitenin linkini vereyem güvenilir bir site.ufak bir ücret karşılığında bir e-kitap alıyorsunuz ve hemen başlıyorsunuz:http://www.anketdoldurarakparakazan.com/

      Sil

Yorum yaparsanız aradığınız işi daha çabuk bulabilirsiniz.Evde iş imkanı.com